BuzluKahve Pupis honda civic kullanıyorum. Memnunum ama önceki arabam peugeout 301’di. Ondan daha çok memnundum, küçüktü.
Ssssraa Clio kullanıyorum. Ben çok seviyorum aracımı, tam bir hatchbackci yim🤭 çevredekiler küçük buluyor, geniş aile için tercih edilmemeli. Ama biz 3 kişiyiz bize yetiyor😊
sarilokumumm Pupis bizde Fiorino var yakıt anlamında çok ekonomik bagaj için aldık biz ama vegileri vs yüksek çocukta büyüdü artık değiştiriez egea cross düşünüyoruz
Miniklerim123 Pupis eşüm passat ve mercedesten şaşmaz hafta sonları mercedes hafta içi passaat ikisi de güzel ben de skoda octavıa var çok memnunum bundan önce opel corsa vardı ama ben küçük bayan arabalarını sevmiyorum 🫣
Miniklerim123 Pupis bence kullanırsın eşim küçük arabanın parkı kolay olur diye hep küçük arabalara bakıyordu dedim istemem tabi bir corsa gibi her yere sığmasa da büyük araba ayrı bir hava katıyor bence ☺️
Biz3kisiyiz_ Pupis evet bende çok istemiştim ama valla geçen sene aldım bunu Sportage a param yetmedi 😂😂
Melisbugi Pupis ford fiesta titanium x dizel yakıt olarakta iyi yol tutuşuda eşimdede dacia stepway oda yakıt olarak iyi dizel ve geniş
Dilaylaa Ben senelerdir Ford Ranger kullanıyorum çok memnunum eskilerdende memnundum . Forddan şaşmamak lazım 😅😅😅
Bhr28 Pupis golf kullanıyorum , memnunum. Eğer siz kullanacaksanız bence ideal , ama ailece kullanacaksanız arkası biraz küçük
Pupis Dilaylaa bende minik istiyom aslinda yuksek arabada insan kendini daha guvende hissediyo ama ne bilim sadece oglum ve benim icin kucuk bir araba olsun diyom esim tam tersi bakalim ne olcak
Esra_Deva Pupis Kia-Ceed çok ama çok konforlu bir araç bana göre. Ancak dizel. Malum benzini geçti 😬 Eşim hiç sevmiyor ama ben çok seviyorum.
Pupis Esra_Deva kiz biz araba alirken dizel aldik dedik hem az yakar hemde ucuz araba aldik ertesi gun dizel benzini gecti sanssiziz bu kpnuda
Biz3kisiyiz_ Esra_Deva ay bizim arabadan ❤️ bende çok seviyorum ama dediğiniz gibi dizel ve çok yakıyor 🙈