Biz3kisiyiz_ Pupis kia ceed var bizde memnunuz ama doğum yaptım yapalı kullanmıyorum maalesef 🤦🏻♀️ bebisle olmuyor henüz 5 aylık 🤗 birde çok yakıyor 😂
irva Pupis Passat 2022.Eşim bundan şaşmaz çok da memnun.Bende memnunum aslında ama yani şahsen bana göre ağır kaçıyor.😅 Ben mini’den çok memnunum.
sarilokumumm Pupis bizde Fiorino var yakıt anlamında çok ekonomik bagaj için aldık biz ama vegileri vs yüksek çocukta büyüdü artık değiştiriez egea cross düşünüyoruz
Biz3kisiyiz_ Pupis evet bende çok istemiştim ama valla geçen sene aldım bunu Sportage a param yetmedi 😂😂
Birbebetoannesi Pupis Megan 4 Hatchback kullanıyorum güzel evlenmeden önce aracım Opel corsa hatchback ti çok memnundum tam bayan arabasıydı ☺️