Pupis Dilaylaa bende minik istiyom aslinda yuksek arabada insan kendini daha guvende hissediyo ama ne bilim sadece oglum ve benim icin kucuk bir araba olsun diyom esim tam tersi bakalim ne olcak
Pupis Esra_Deva kiz biz araba alirken dizel aldik dedik hem az yakar hemde ucuz araba aldik ertesi gun dizel benzini gecti sanssiziz bu kpnuda
Esra_Deva Pupis sorma biz golf satıp aldık. Çok değil bir hafta oyalansak bunu da alamıyorduk. Dizel konusu ise gerçekten can sıkıcı olmaya başladı. Değiştiremiyoruz da 🤦♀️
Rozerinn Pupis Renault Clio kullanıyorum çokta memnunum en güzel özelliği az yakıyo olması ve küçük bir araba tam bana göre 😃
elifinannesi53 Pupis Hyundai i 30 bizim arabamız çok seviyorum hem kadına erkeğe de gidiyor hemde rahat ve ferah ama tek kabinlerde aşırı hoşuma gidiyor hilux vardı bizde onu satmak zorunda kaldık aşıktım ona 😍
Birdunyabircennetannesi Metro, minibüs, otobüs, bebek arabası 😅 Şaka bir yana araba çok istiyoruz ama durum el vermiyor. Hayırlı olsun şimdiden
Gmznr2909 Pupis araba direkt benim değil çocukla ulaşımım kolay olsun diye babam kendi arabasını verdi şimdi ikici çocuk geliyor araba daha b3nde kalacak gibi görünüyor. Mercedes c200 kullanıyorum memnunum yani hava dan gelen araba 🤣
Biz3kisiyiz_ Esra_Deva ay bizim arabadan ❤️ bende çok seviyorum ama dediğiniz gibi dizel ve çok yakıyor 🙈
acimavi Pupis vw polo çok memnunum, kullanımı çok rahat. Bir kadın için en ideal arabalardan birisi bence, hem küçük, hem güzel bir model
Miniklerim123 Pupis bence kullanırsın eşim küçük arabanın parkı kolay olur diye hep küçük arabalara bakıyordu dedim istemem tabi bir corsa gibi her yere sığmasa da büyük araba ayrı bir hava katıyor bence ☺️