Burcx bu işi ebe mi biliyor acaba ne alaka gerçekten çok kızıyorum böyle şeylere. Normal bir beyin cerrahı bile çok ilgili alanı değilse anlamıyor kafa kemik yapısından. Bu alanda ilgili beyin cerrahına yönlendiriyor. Biz üniversite üniversite gezdik. 3 boyutlı kemik yapısı röntgen tomografi aklınıza ne gelirse en ileri teknolojiyle çekilip bakıldı kemik yapısına işte kapanmış mı diye. Ebe müneccim mi bakarak anlıyor. O kadar çektirdik biz kemik yapısı nornal ve büyümeye devam ettiği için müdahale etmiyoruz dedi. Yani siz de içinizi ferah turun . Bıngıldak küçük olması sorun değil , sadece erken kapanmasın. Ve birkaç doktor yorumu önemli. Sizin baş çevresi de öyle düzgün ölçülmeli ve aynı kişi tarafından. Nöroloji bile 2-3 defa ölçüyor. Yanlışlık olmasın diye. Siz de takip edin aynı kişi doğru iekilde ölçsün. Ve çocuk doktoru her ay yazsın. Kaş büyümüş aynı kişi. Sonra kapanırsa çnce nöroloji sonra beyin cerrahi ama ünivershastanesi olacak. Rahat olun bir şey olmaz. Bizim baş çevremiz 32,5 ken sağlık ocağı 31 ölçtü ua şaka gibi. Sonra 2 dokrora gittik. 32,5 net yani hatta dedi 32,7 neredeyse. Yani o yüzden sağlık ocağını çok takmayın. Önemli olan bu kişide uzman insanlar. Bakın ünide bile asistana değilde direkt ücretli prof doc randevu alın. En iyisi onlar çok vaka görüyor. Eğer sorun olursa tabiki. Yoksa biz çooook doktor gezdik. Keşke biri bana bunu deseydide ordan oraya koşturmasaydım. Direkt ücretli bi profa doc gidip. Asistan nörologa değilde onlara gitseydim başından