Rabisdman1905 merhaba bi okuyayım sizin şeyleri. Bizi anlatayım önce 33 doğdu sonra 32,5 ölçüldü. Her şeyi normaldi gelişimi. Dığduğunda bile başını rahatça tutuyordu. Erken oturdu erken yürüdü. Desteksiz 5,5 aylıkken oturdu. Ama doktorumuz yinede bi nörolojiye gidin dedi çünkü biz sık boğaz ettik her ay. Sonra ustrason beyin mr tomografi her şey çekildi normal çıktı fakat mikrosefali eşittir bir durum demek yani çocugun kafası küçük buna eşlik eden hastalıklar olabilir. Ya da normal de olabilir bazen. Kafasının her ay düzenli büyümesi lazom. Düzenli büyüyüpfe mikrosefali olabilir. Yani mr da ultrason da bir şey çıkmaması mikrosefeki değil demek olmuyor. Bu çocuğun gelişimi çok önemli. 3 yaşa kadar takip öneriliyor