Dilaylaa kizim olsaydi alir miydim?
Bilinclenene kadar almazdim galiba. Yani en azindan kendisi anne bana sunu al diyene kadar.
Ufacik yasta, standart guzellik algisini acimasizca empoze ediyor aslinda. Sonra okul caginda, akran zorbaligi yasaniyor dis gorunus uzerinden:/
Zaten cocuga alacagin oyuncak, bilissel geliseme katki sunmuyorsa bosa alinmis oluyor.