Btl411 bizde 2,5 aylık olduk ama tırnaklarını uyurken kesıyorum ama yınede cok zorlanıyorum kıpırdanıyo hemen eldıven takıyorum genelde cunku hep gozlerını ovusturuyo az ıncede kulagını yırtıp kanattı napcaöçm bılmıyorum bende eldıven takmak ıstemıyorum ama malesef gerek oluyo