Btl411 çok beklemişsiniz, tırnak kesmek için 40 beklenmez aslında, eskilerin söylemlerinden biri, bebeğin ellerinin nefes almaya ihtiyacı var. Geçmiş olsun bu arada, uyurken kesilmesi gerekiyor bebekler çok hareketli olmasalar bile elleri uzunca tutulunca rahatsız olup çekmek istiyorlar. Ben 17nci günde kesmiştim, ben de korkmuştum ama uyurken daha iyi konsantrasyon sağlanıyor.