Bi madur anne de benim gecemiz gündüzümüz şaştı burnunu aspire etmekten serum fizyolojik sıkmaktan yıldım tertemiz oluyor 1 saat sonra hop yine sümük yine öksürük… baktım böyle olmucak bide doğalgaz kullanıyoruz iyice kurutuyor evi nebilulizator aldım hemen her uyuduğunda 20 dakika baş ucuna koyuyorum içine serum fizyolojik koyup baya bi rahatlatıyor öksürmeden uyanıyor gün içinde de yapıyorum veriyorum eline buharını yüzüne tutup oyun oynuyo canıma minnet şapır şağır sümük akıyo tavsiye ederim sağlıklı çocuğa bile yapmak gerekiyormuş biraz geç anladım