Tiredmomy inşallah canım benim 2.sini oldu bugün gözleri ve burnu %25 kaldı diyebilirim öksürük zorluyor ve aşırı derecede huysuz huzursuz canım çıktı artık sirkeli evi mikroplardan arındırmak için temizlik yemek kendimde hastayım rabbim herkese şifa versin inşallah ya büyük dertten korusun ya 🤲