İnanılmaz bir salgın var çocuklarda bütün hastaneler dolu sürekli öksürük ateş oğlumda da aynısı oldu kan tahliline baktırdık 50 çıktı crp antibiyotik iğne kullanıyoruz 4. Dozu olduk ama hala ateşi çıkıyor deliricem çocuk bi iyileşemedi pazar günü tekrardan bakıcaklar düşmezse acaba ne yapıcaklar yatış mı verirler bilmiyorum normalde 5 olması gereken değer bizde 50