zeynep51 Sekeroglannn aynı sorunu bizde yaşıyoruz çok ile sordurdum yok diyorlar şans eseri 2 kutu başka illerden bulduk nerden bulacam bilmiyorum
Tgbdmrkay Sekeroglannn evet doz oranı çok önemli biz 3bucuk aylıkken kullandık fazlada vermeyin 7 günü geçirmeyin doktorunuzdan bilgi alın 7 gün sonra devam edip etmeyeceginize çünkü zararlı olabilir
Sekeroglannn Tgbdmrkay Şimdilik süre olarak bir kısıtlama yapmadı. Aylık kontrole gittiğimizde tekrar sorarım ☺️
Sekeroglannn Tgbdmrkay Evet yatak pek etkili olmadı. Ses kısıklığını bizde yaşadık hatta kustugunda tıkandığı için de çok ağlıyordu hepsi bir olunca ses mes kalmamıştı ilaçla beraber oda normale döndü şu an öyle bi sıkıntımız yok çok şükür
gulcem59 Aynı problemi bizde yaşıyoruz geçen hafta yazdı doktorumuz ama hangi eczaneye sorsak yok diyorlar bebeğim çok kusuyor, bulan arkadaşlar şanslı
Sekeroglannn 1anne2cicek Narnur1907 gulcem59 Güzel anneler Gülcem59la elinizdeki ilaçlara talibiz en azından bi süre daha idare eder bebişlerimizi.
gulcem59 Sekeroglannn elinde fazla olan veya bulabilen arkadaşlar bizlere de yardımcı olurlar inşallah, söz konusu bebek olunca insan ne yapacağını şaşırıyor.
Cilemmmm Sekeroglannn bende istanbulda 10-15 eczaneye sordum bana artık üretilmediğimi söylemişti sonra tesadüfen bir paket buldum. Ama 5 gün kullanmamı söylemişti doktor kızım fışkırtarak çok kısıyordu 5 gün kullandık tutabildişim kadar dik tutarak emzirdim yatarak emziriyordum öncesinde. Emme bitince de dik kalmasını sağladım ve düzeldi ilacı sürekli kullanmamalısın demişti doktor bana istanbul eyüpteym kalan kısmı duruyor verebilirm
Sekeroglannn Cilemmmm Bizde de burundan kusma çok oluyor yalnız bırakıp tuvalate bile gidemiyorum bazen. Süre olarak doktorumuz bi kısıtlama yapmadı günde 3 doz yarım şase kullanabileceğimi söyledi. Gönderebilirseniz çok memnun olurum😇