Sekeroglannn bende istanbulda 10-15 eczaneye sordum bana artık üretilmediğimi söylemişti sonra tesadüfen bir paket buldum. Ama 5 gün kullanmamı söylemişti doktor kızım fışkırtarak çok kısıyordu 5 gün kullandık tutabildişim kadar dik tutarak emzirdim yatarak emziriyordum öncesinde. Emme bitince de dik kalmasını sağladım ve düzeldi ilacı sürekli kullanmamalısın demişti doktor bana istanbul eyüpteym kalan kısmı duruyor verebilirm