Happymamii Adını hatırlamıyorum ama elinde son kalanı biz almıştık. Üretimi yok maalesef eğer eczane raflarında kalmışsa şansınıza buluyorsunuz. Ben bir buçuk ay oldu bıraktım artık bulamıyorum çünkü. Doktor şurup yazdı ama bebeğim şurubu içerken bile kusuyor 🥲Allahtan biraz da olsa azaldı kusması. Size de sabır diliyorum ben çok çektim 😣