~~Yigitefeannesi benim oğlum 3 aylık, asla uyanıkken yüz üstü yatmayı sevmiyor hatta bazen yatağına bırakınca uyanıyor bile. Hep kucak istiyor çok ağlayan bir bebek. Gaz sorunumuz var ama kolik değilmiş meme de durduğu için öyle dediler. Ama son günlerde meme de hep huzursuz, ememiyor sancıdan mı yoksa reflüden mi bilmiyorum. Uyku arkadaşı işe yarar mı acaba benim bebeğimde? Beyaz gürültü vs de susmuyor