ElifEcekpln öncelikle şunu söyleyeyim belirli bir uyku düzenimiz yok. Sadece geçen aya kadar emerek uyuyordu ve gün içinde zorluyordu bu durum beni. Şuan 4 aylik ve son 1 aydır Saat 22.30 dan önce asla gece uykusuna geçmiyor o yüzden birkaç gün deneyerek 5 er dakika öne çekerek uyutmaya çalışıyorum yine de bazen erteliyor. Onun dışında mutlaka yarım kundak yapıyorm yoksa elleriyle kendini uyandırıyor sonra karnını iyice doyuruyorum zaten mayışıyor e tabi bide bu uygulamadan piş piş ve yağmur sesi birlikte açıyorum (yağmur sesinde uyumak eşimle bizimde favorimiz rahatlatıyor) hamileyken de yağmur sesi dinlerdim alışkın heralde oda seviyo neyse dediğim gibi mayışıyor emerken eğer doymazsa asla uyku moduna geçemiyor o yüzden bazen mama takviyesi yapıyorum sadece geceleri. Daha sonra yatağına koyuyorum çoğunlukla direk uykuya geçiyor ama bazen 1-2 sallıyorum beşiğini bu şekilde