ElifEcekpln 11 aylık oğlum, hiç ayakta sallamadım. İlk 3 ay neredeyse hep kucakta uyudu. Şimdi de desteğe ihtiyaç duyduğunda, dalmakta zorlandığında kucağa alır ya da temas ederim. Bizimkinde telefondan açtığımız beyaz gürültü pek işe yaramazdı. Süpürge çalıştırmak ya da musluk başında durmak sakinleştirdi. Korkmayın, daha çok küçük bol bol temas edin, kucaklayan. Sağlıkla büyüsün 🙏🏼