bebekece yürekten alkışlıyorum 👏🏻 bende asla sallamayacağım demiştim ama bebeğim 1 yaşına girmek üzere şu anda bile ayağımdan sallıyorum, sallayan anneleri tü kaka yapmamanın manası yok, bazen memede çoğunlukla sallayarak, maşallah dönemine göre de sağlıklı çok şükür.