Mys30 motor gelişim hep çok iyiydi doğduğunda kafasını tutabiliyordu. Oturması emeklemesi , sıralaması hepsi çok erken oldı. Göz teması hep vardı. Agulama oyuncağı tutma ağz agötürme gelişim testler hep normaldi. Sadece şundan korktum. 8 ay 26 günlüğe kadar babıldamadı. Ama gagaga diyordu 7,5 aylıkken. 1 hafta önce bir anda baba, mama, meme, anne bebe demeye başladı rahatladım