Merhaba arkadaşlar bebegim 5.5 aylik baş çevresi kucuk dendi 3. Ayda 37.5 cm di norolojiye gittik 32 cm di doğduğun da bu zamana kadar gayet güzel büyümus tomografi çekmeye gerek yok bundan sonra da büyürse sıkıntı yoktur dedi. Ben surekli ölcüyordum evde 39.5 40 a yakin çıkıyordu dün doktora gittiğimizde 39 dedi yani 2.5 ayda sadece 1.5 cm Büyümüş ayda yarım cm buyumesi normalmiş ama çok geride kaldı başı hareketleri vs herseyi ayıyla uyumlu gidiyo doktor çoğu baş küçüklüğünün nedeni bulunamiyo nedeni bulunamaması iyi bisey dedi ama ben yine de çok tedirginim bu durumu yaşayanlar lütfen bisiler söylesin çok ihtiyacım var