Erva42 O zamanda şey oluyor,
“Bunu yemedi”
“Bunu da ye ne olur”
“Bir kaşık daha, bak gerçekten son”
“Babası bugün cocugumuz aç geziyor (ardından ağlamalar)”
“Tamam annecim yeme aç gez”
“Ne olursun ye artık ya vallahi daha sana ne yapabilirim bir sürü şey yaptım hiçbirini mi yemez bi insan” vsvs diye devam eden söylemler. Ve genelde bebeğin umrunda olmayıp, ama zaman zaman annenin ağladığı, sürekli “bu cocuk aç” dediği, hatta yememesi gerekeni bile yeterki yesin de bunu yesin dediği dönem 🤣
Evet ya nesi zor😁😁