Fatmasasmaz Kesinlikle kolayı yok bu işin. Çok öfkeliydim, hiçbirşeyden zevk almıyor, kimsenin telefonlarını bile açmıyordum. Sinirlerim çok bozulmuştu. Bu süreçte kızımı uyutmaya, onun mutsuz oldugu şeyleri yapmamaya çalıştım. Aglamasına fırsat vermeden aldım hep kucagıma. Sabah5 ’den akşam eşim gelene kadar kontagımı hiç kaybetmedim. Ve haliyle inanılmaz yoruldum, yıprandım. Ama 19.hafta sonunda öyle bi bebek oldu ki…. Ne aglıyor, ne üzüyor. Öyle sakin ki.. O günler yakın :) Merak etmeyin❤