4.ay zordu ama şu an 5 buçuk aylık ve çok daha zor, uyumak asla istemiyor, beni uyut diye ağlıyor gözler kıpkırmızı uyutmaya çalışıyorum uyumuyor etini koparır gibi ağlıyor, tamam uyumayalım diyorum yine çığlık kıyamet artık uyku saati fobisi oldu bende. eskaza uyursa da yine çığlık çığlığa uyanıyor falan ay çok zor bir dönem :( doktora bile gittik bi derdi var diye yok. bu atağı hiç böyle beklemiyordum. eşim eve gelince artık sinirim boşalıyor ağlıyorum çaresizlik çok zor