Woman35 bu durumu dinine kadar yaşadım korktum hiç geçemeyecek zannettim oturdum ağladım sürekli emeklemek istiyor bende bırakıyorum bu sefer birden otururken kendını arkaya atıyor bir yere tutunup kalkıyor bu sefer bırakıyorum düşüyor baktım yapacak birsey yok yanına oturdum günlerce hep yerde takıldı kalktı koltuğa tv unıtesıne tutundu hep yanındaydım düşmene izin vermedim ama tutmuyordumda onu kendısı oynaya oynaya öğrendi evet ama bayagı dustu kafasınıda vurdu agladıda ama suan öğrendi çok nadir düşüyor artık yavaşça düşmesini öğrendi cunku otururken de öyle çok komik vallahı evde kendı kendıne gezıyor arkamda sürekli bir yere tutunarak ayakta duruyor 😂😂 yani için rahat olsun geçiyor ama izin ver ona öğrenmesi lazım yanında otur hep yalnız bırakma