Büyüklerimden bu konuda çok eleştiri aldım. Ama bildiğimi yaptım. Dönmeye başladığı günden itibaren oğlum hep yerde büyüdü. Her yere özgürce gitti her yeri keşfetti. Erken emekledi erken yürüdü. Bu süreçte düşmedi mi? Tabi ki düştü ama düşmeleri de normal. Düştükçe kendi hareketlerini öyle yumuşatıyorlar ki hayret edersiniz😍
Çok endişeliyseniz kafa koruyucu alın bir süre öyle gidin bebiş de alışmış olur