Woman35 aslında biraz akışına bırakmak lazım, bende korkuyordum ve bırakamıyordum, 2 ay kadar bir süre yürüteç kullandım korkuyorum diye ama yürüteçle kötülük yapmışım, 1 aydır kullanmıyoruz ve o kadar değişim gösterdi ki, ilk başlarda otururken kendini atıyordu ağlıyordu 1 oldu 2 oldu 3 oldu sonra atmamayı öğrendi, düşünce de ayyy diye yanına koşmuyordum annecim olabilir düşebilirsin ama bişey yok öğreneceğiz diye kızımla konuşuyordum, daha sonra düştüğü zaman ağlamamaya başladı, ayağa kalkarsa ayyy kalktı düşecek diye koşmayın korkuyorlar ve güvenleri kırılıyor, akışına bırakın, bıraktığınızda her seferinde sizi şaşırtacak şeyler yapıyorlar hepsini de izlemek kendisini keşfetmesini görmek harika 🥰🥲