EfBiCo bnm bebegimde tam 2 aylikken yakalandı bu virüse , 0 5 gün nasıl geçti nasıl dayandım halen anlamiyorum . Hatırlayınca halen ağlamak istiyorum ama çok şükür atlattık , sizde atlatırsın inşallah . Yoğun bakımda olması daha sağlıklı , biz yeterince kadar düzgün hava fln veremiyoruz , merak etmeyin zaten tedaviye çabuk yanıt veriyorlar , ilk üç gün çok zor 4düncü ğün toparlamaya başlıyorlar . Kendinizi mümkün oldukça üzmeyin , bol bol dua ve doktorunuza güvenin . Hayırlı haberlerinizi bekliyoruz ❤️