Canım rsw virüsü yenidoğan ve yaşlılarda zor geçiyor bağışıklıklari düşük olduğu için hatta doktorumuz her an tablo kotulesebilir solunum sıkıntısı filan yaşayabilir demişti o yüzden genelde yeni doganlari direk yoğun bakımda tedavi ediyorlar ama çabuk toparliyorlar benim kızım da yattı yazmıştım sana oda 2yasindaki ablasindan kapti evde hava veriyorduk ona ama küçük kızım direk yoğun bakımda tedavi gördü