EfBiCo Çok çok geçmiş olsun.. Tam o aylarda benim de bebeğim rsv, bronsiolitten hastanede yattı, yogun bakıma yer olmadığı gerekçesi ile almadılar.. Ama çok şükür atlattı. Sizinki de atlayacak, kısa sürede toparlayacak hiç telaş etmeyin. Çok zor sizi çok iyi anlıyorum ama inanın bedenleri minik olsalar da çok çok güçlüler