Semakrkmz25 Ben varım. Perinatolojideki doktor o kadar umutsuz konuşmuştu ki anlatamam. Zehir etti hamileligimi. Şimdi bebeğim yanımda, çok şükür hiçbir sağlık problemi yok. Doğumdan sonra kontrole gittik. 2. Ayın sonunda her şey normale dönmüştü çok şükür. Işinizi ferah tutun, bolca dua edin. Sizi çok iyi anlıyorum ama hamileyken bu şekilde teşhis konulup sağlıklı doğan çokça bebek var