Allah yardımcınız olsun inşallah her şey güzel olur, olumsuz yorumları okuyup da canını sıkma, sen iyi olacaksın ki bebeğin de iyi olsun. Gelişimini desteklemeye çalış, konuş onunla, öp kokla mis kokusunu çek içine, ileride çok pişman oluyorsun çünkü çok çabuk büyüyorlar, her günün tadını çıkar. Ben de birkeç sorundan dolayı çocuğumu sevmeyi unuttum ilk 2 ay, öyle pişmanım ki...