hsyn evet doğumumu yaptım elhamdulillah bebeğim 6 gün küvezde kaldı tahlilleri yapıldı bebeğimin kafasındaki su anne karnında azalma göstermişti doğumdan sonra tahlilleride iyi çıktı ameliyatlık bi durum görülmedi rabbime şükürler olsun iyi durumda bu süreçte doktor çok önemli benim hamileliğim burnumdan geldi çocuğuma denilenler aklımdan çıkmıyor anladımki rabbime tevekkül etmek ve herşeye kulak tıkamak lazım 🤲🏻🤲🏻