Şuan yazınızı okuyunca gözlerim doldu aynı şeyleri birerbir yaşamış biri olarak yazıyorum , hamileliğim boyunca kötü denilmeyen şey kalmadı izmirde yaşıyorum öğrendiğim gibi istanbuldaki bütün hastanelerdede tahliller yaptırdım ordada aynı şeyler söylendi fakat hiç bir zaman umudumu kaybetmedim ve bolca dua ettim sağlıkla kavuşmak için evladıma çok ŞÜkür ki öylede oldu🙏🏻 Size nacizane tavsiyem herkes herşeyi söyleyebilir fakat an son Allahın dediği olur umarım sizde sağlıkla kucağınıza alırsınız