findiklibadem bebeğim iki ay on günlük bizim de vardı uzayan sarılığımız. Değerimiz tam sınırdayken düşmeye başladı ve dususe basladıgında onlara kalsa hiç kan almayacaklardı.net iki haftada bir bu cocuk sapsarı değeri arttı diyerek evham yaptım kızımdan kan aldırdım kendi ellerimle simdiki aklım olsaydı dinlerdim doktoru o zaman acı çekmesini sarılığa vuruyordum iğne alınmasını ama almasalardo da olurdu senelerin doktorları sonuxta.. tabi aklının kalıp kendini yemendense özellikle kan isteyebilirsin. Her seferinde doktorlarımız bana sarılığı aynı geldi ama senin için rahat etsin annesi kan alalım dendi. Küçük bir yerdeyim cocuk hemsiresi de aynı bu cocuk aldırma kanını sürekli diyordu vi zamandan sonra alıstım mı diyeyim sarılığının bitmesi beni alıştırttı mı diyeyim. Tabi korkxaksın cok sarı hissediyorsan cocugu kan aldır ama benim gibi haftada iki haftada bir kan isteme cocugun elleri geçmeden aldırıuordum morarıklığı çok kotu birseh birde 1 aylıktan sonra artık tepki veriyor cogu seye bizim kendini yırtmıstı zor zabdediliylr degcek birsey cıkmıyor