Eylulunannesi55 bende ilk emziriyorum
Sonra ağlıyor atıyor kendini
Diyorum herhalde süt bitti
Çünkü çok emmemiş oluyor
Sonra mama Yapıyorum
Almıyor
Ağlamaktan yoruluyor herhalde
Uyuyor
E aç kalıyo
Sarılık artıyo sanki
O yüzden mama veriyorum memeden önce yanlış mı yapıyorum ya