EvlaArel sanırım ilk 1,5 ay göğsüme yatırıp müslinle bağlayıp uyumuştuk. Başka türlü uyku nedir bilmiyordum. Sonra 2. Ayda akşam rutinine başladık doktor önerisi ile gündüz mutlaka yaz kış dışarı çıkıyorsun demişti akşam da banyo-beslenme-uyku şeklinde bi sıralamaya geçtik. Gündüz mutlaka 10-15 dk çıkıyorduk hava alıyorduk akşam da her akşam aynı saatte olacak şekilde önce banyo sonra emzirme ve ardından mama veriyordum.(sütüm yetersiz) 1 haftanın sonunda mamayı yerken uyuyakalıyordu.