Zisanince EvlaArel valla ben emziriyorum koyuyorum yatağına kendi kendine uyuyor balığım ama uyanıyorsa bir şapka takıp gözlerine kadar indiriyorum burnu açık kalacak şekilde mis gibi uyuyor ses yapmıyorum başka odaya yatırıyorum tek başına sessizlikte kendi kendine uyumayı daha çok seviyor ben bazennyatoyorum yanına iyice yanaşıyorum kokumu alıyor saçını okşuyorum yavaş yavaş o kendiliğinden uyuyor ayın 19 unda 3 aylık olacak
Byzmdn EvlaArel bebek dedigimiz uyur şimdiki bebekler neden uyumuyor anlamıyorum 29 günlük cok zor uyutuyorum iki saat uğraşıyorum resmen uyusun diye tam besigine koyuyorum hemen uyaniyor varsa tavsiyesi olan burdayım nasıl kolay uyutabiliriz sürekli çözüm arıyorum
TazeanneRzgr EvlaArel tek olmadığımı bilmek sevindirdi bı taraftan ama çok zorlanıyorum bende emziriyorum gazını çıkarıyorum altını değiştirip kucağımda uyutuyorum ya besige koyunca ya da daha kucagimdayken 5 dkya geri uyanıyor sürekli tilki uykusunda derin uykuya saat aksam 8-11 arası geçiyor sonrasında gece boyu da aynı şekilde ne yapacağımı şaşırmış durumdayım çözümü olan bana da yardım etsin
Merhaba05 TazeanneRzgr aynı beni anlatmışsınız o kadar uğraşıyorum gündüz uykusu için beşiğe koyduğum an gözünü açıyo bütün emeğim boşa gidiyo. Akşam 7-8 gibi uyuyo 10-11e kadar ondan sonra sabaha kadar gene yarımşar saatlik tavşan uykusu🤦🏻♀️ Napıcaz?😩😩 Ben yarın bi doktoruna sorucam siz hiç konuştunuz mu doktoruyla
nazli-teacher33 EvlaArel aynı durumu yaşıyorduk ne olduğunu bir türlü çözemedik günlerce .Sonunda tam anlamıyla reflü olmasa da mide kapakçığı henüz tam olarak gelişmediği için emdikten sonra yatınca geri kaçma oluyormuş o rahatsız edince uyanıyormuş. 1 hafta gastrotuss baby kullandık doktorumuzun tavsiyesiyle. Ve başını hafif yüksek tuttuk yatarken. Emer emmez hemen yatırmadık. Ve sorun çözüldü . Uyumaya başladı . Tabi sizinki aynı durum olmayabilir ama bizim derin uykuya geçememe sebebi buydu.Umarım en kısa sürede rahat rahat uyur bebişiniz
Boncugummomy1 EvlaArel atak donemindedir sabredin geciyo. O gunlerde biz yasadik aynisini dalamiyodu bir turlu heken uyaniyodu veya hic uyumuyodu. Hepsi geciyo
hazelgurcann EvlaArel 11 günlüğüz öğlenleri iyi uyuyor geceleri uyanığız memede uyuyor ama gaz alma işlemine geçince uyanıyor memede uyutup yatırınca gazı nasıl yapıyorsunuz
Yenianne333333 hazelgurcann Ben gözlerini kapatmaya yakın memeden alıyorum sırtına küçük küçük vurup geğirtiyorum sonra tekrar emziriyorum 2-3 dk hemen uyuyor.
Fatmasasmaz EvlaArel Gece gündüz farklı oluşmadığı için gece karanlık ortam ya da az ışıkla, gündüz de uyuma zamanlarında aşırı ışığa sese maruz bırakmayın derim
sakinolpelincim EvlaArel bende öyle uyutuyorum alıştı. Nerde olsa uyuyor rahat rahat gezip film izliyoruz o uyurken ev temizliyor robot çalıştırıyorum. sakın ortama alışırsa uyku saatlerinde eve kapanirsin nereye gitsen burnundan getirir.
Fatmasasmaz Ben ayağımda, gaz çıkarırken, ya da aşırı uykusu varsa kendi kendine uyuyor, ya da yanına uzanıyorum beraber uyuyoruz. İlk zamanlar daha doğrusu emdiği sürece düzgün bi uyku beklememek laxım.
Mehtap-37 EvlaArel benimki 4 aylık olacak hala düzensiz gündüz uykuları yok sürekli sallanmak istiyor bıraktığım an gözlerini açıyor gece uykusuna da uzun uğraşlar sonucu geçebiliyor artık geceleri uyuduğu için şükrediyorum gündüzleri de bi şekilde idare ediyorum ama hiç iş güç yapamıyorum yemek bile yedirmiyor bana 😩😩
ssari1903 EvlaArel 5 ayına kadar hep kendi kendine uyudu sonra kudurdu sarılıp yatıyor şimdi 10 ay 18 günlük
TazeanneRzgr Merhaba05 haftaya randevumuz bende haftaya soracağım doktorlarla konuşunca postun altında tekrar buluşalım bakalım ne diyecekler olur mu