EvlaArel benim kızım doğdu doğalı öyle.. sadece kucakta uyuyordu, yerine koyduğum an uyanıyordu. 3. Ayını doldurduğu gibi koyduğum an uyanmaları azaldı. 30-40 dakka uyuyor artık çok şükür. Yoksa hep 5-10-15 dakka uyurdu (oda sadece kucakta) gece uykusu için bi ara yatağa uzanıyorduk birlikte uyuya kalıyorduk , çok iyidi ama onuda 3. Ayını doldurduğu gibi reddetti.. ondan sonra kucakta sallamaya başladın bi süre, sonra onuda reddetti.. şimdi kangurunun içinde oturur gibi tutuyorum ve sallıyorum/ geziyorum odada, öyle uyuyor sadece. bakalım daha ne huylar edinecek. çok yorucu, kollarım kopuyor, gün içindede hep kucak istiyor maalesef..büyüdükçede dahada zorlaşıyor tabiki, 4 aylık olcak 2 gün sonra.