Ozlem2904 first-name-momyy 9ay 20gunlukken sağlık ocağı çağırmıştı o zamn 10.300g 72cm di şuan 10ay 9gunluk oğlum anne sütü ve ek gida
Furukoo Benim kızım 2.5 kilo doğdu üçüncü ayında 5.200dü kilo alımı iyi gibi ama hala çok minik geliyor gözüme ister istemez sizce nasıl?