Namkol PamukPrensesannesii Aslında doktorumuz odanın kombisin kapatıp kapasini açmamizi başka odadan ısınmasını söyledi ama ben yakıyorum. 5 kademeli bizimki merkezi sistem kaç derece oluyor bilmiyorum 3 de yakıyorum yattigimiz odayı. 2,5 tog giydiyorum tam ideal oluyor bizim için.
Woody babydaisy terlemekten soguyordur. 27 dereceye illa bir sey giydirecwgim diyorsaniz muslin tulum giydirin yazlik 24 derecede 0,5 togla kizim su gibi oluyor
Duygu5234 masterana0 Benim evimde 27 derece ben ince tulumla yatiriyorum ustunu ortmuyorum, uyku tulumu cok gereksiz bence o sicaklikta
Emnemirr 23,5 derecede şuan iki gecedir 2,5 tog sadece atletle kanter içinde kalıyor oğlum havalar sıcak gidiyor uyku tulumuna bir süre ara vermek lazım sanırım çocuklar terden hasta olacak
t_bulut masterana0 05 tog ama ben 1 tog giydiriyorum zıbın üstüne önünüde açık bırakıyorum üstünüde örtmüyorum 28 olmadan terlemiyor
elizabeth masterana0 27 derece yaz sıcağı uyku tulumu giydirilmemeli bence. 22-24te 1,6 tog giydiriyorum yani siz düşünün.
Ekvatoral babydaisy sıcak olduğu için de uyuyamayabilir. Çift kat uyku tulumları oluyor. Onlar terletmiyorda. Oğlum içlerinde elyaf olduğu için onlarla terliyor. Soğukta olsa sıcakta olsa.
motherwithdaughter Benim evimde 27 derece sımdı 2.5 tog aldım bakalım denicem terlerse 1tog alırım yatak odam geceleri 23-24lere düşüyor gib
Ekvatoral motherwithdaughter biz yerel bir bebek mağazamız var oradan aldık. Dokusu felan yumuşacık. Eve gidince markasına bakayım
DunyamMavi Likya35 çok ince bence öyle internette yazılanlar doğru değil bence. Evim 24 derece internet doktorlarının dediğine göre ince bi tulum giydirip üstüne de örtmemek gerekiyor. Ben iki kat giydirip iki battaniye örtüyorum hala göğsü ensesi soğuk olabiliyor. Kendi doktorumuz da bakma sen onlara sadece tog tulumla yatırılmaz çocuk dedi. Bence kesinlikle doğru çocuğu emzirmek için alıyorum o kadar örtmeme rağmen aman aman sıcaklık almıyorum.
Emirpnar 27 çok aşırı değil mi benim çocuklar 25 i bulsa sıcaklık uyuyamıyorlar uyku için de sıkıntı o kadar sıcak
sebmc47 masterana0 1 tog 20-24 arası kullanılıyor ondan incesi varmı bilmiyorum bende 1 tog kullanıyorum oğlumda