Ekvatoral motherwithdaughter biz yerel bir bebek mağazamız var oradan aldık. Dokusu felan yumuşacık. Eve gidince markasına bakayım
Asyakus11 masterana0 benim odam 22 derece oluyor genelde. Zaten bebek için 27 derece çok fazla nefes alamaz gece sıcaktan bunalır. Ben pijama takımı üzerine de çok 1.5 tog giydiriyorum ona bile terliyo bazen ama sabaha karşı üşür diye giydiriyorum mecbur
Fabulas Odamız 22 derece 1 tog giyiyoruz bazen altına ince pijama giydiriyorum ama bu sefer tulumu yarım giydiriyorum bebekler sıcagı sevmez cok sıcak cok hastalanmaya sebep olur