BihterZiyagil_ işte sen bilirsin ekrana da telefon kadar para istiyorlar 😅 birsey olmasın istiyorsan yaptır aman olursa olsun modundaysan yaptırma sen bilirsin 😅 ben ondan sonra koruyucu taktirmadim yine düştü ekran çatlak şimdi de gittiği yere kadar kullanırım ben sonra yeni alicam uc sene oldu zaten