Dimitrina_kovaceva BihterZiyagil_ canım ben sigorta yaptırdım telefon camıma. Valla 😅 çünkü yaptırmak 5 bin tl idi. Sigorta 500 tl idi.
BihterZiyagil_ Dimitrina_kovaceva kasko yaptırdım bende ama 1 senelik ve 1 sene doldu baya rahattım tutuştum şimdi 😁
Dimitrina_kovaceva BihterZiyagil_ hahaha ay benim ekranda cam da var koruma kabı da var koruyun kollayın telefonlar çok pahalı 😅