Mmeelliikkeee BihterZiyagil_ ekstra kırılmaz takıldıysa alırken koruyor tabi benim yıllardır o duruyor..
rosesbabys BihterZiyagil_ jelatini diyorsunuz sanırım yok o hiç bir işe yaramaz parmak izi olmasın diye koyuyorlardır sanırım 😂
Babybus_ Rümeysa rabia ve sevda bu posta bekleniyorsunuz özellikle rümeysacım vazolarinla gel şekerim 🥰😂😂
Dilaylaa Koruyucu olsun oda kaliteli olsun ucuz birşey olmasın 😅 benim koruyucu korudu yoksa tel tuzla buz olurdu heralde . Koruyucuyu parca parca aldım ekrandan
Mizmizmyrtle Nano cam taktır senin telefonun üstündeki jelatin gidip kırılmaz ekran taktırman gerekli yoksa düşerse kırılabilir 🥹
mysa2 BihterZiyagil_ koruyucu taktırmak gerekiyor seneler önce ben düşmüştüm koruyucum kırılmadı camım catladı 😀😀
mysa2 BihterZiyagil_ aşkım bende anlamadım 😀😀düşünce kenardan catladı camım ıphonedu yürümedi çok çatlak o zamanlar koruyucuda 100 lira vermiştim 5 sene önce ama hala aynı şekilde suan kaynanam kullanıyor öyle duruyor telefon ve koruyucu ve koruyucda hala sorun yok. 😀😀
Dilaylaa BihterZiyagil_ işte sen bilirsin ekrana da telefon kadar para istiyorlar 😅 birsey olmasın istiyorsan yaptır aman olursa olsun modundaysan yaptırma sen bilirsin 😅 ben ondan sonra koruyucu taktirmadim yine düştü ekran çatlak şimdi de gittiği yere kadar kullanırım ben sonra yeni alicam uc sene oldu zaten