Taha_emir niyetim sizle tartışmak değildi sakin olun sizi kırdıysam özür dilerim arkadaşlarım mama vermemi kötü karşıladıkları için açtım postu burda ki ilk yazan arkadaşlar da vermeye devam ettiği için kötü bir şey olmadığına kanaat getirdim ve vericem dedim size kötü bir şey yazsam teşekkür etmem sinirlenmeyin 😊