Benesleminannesiyim Kızlar kızım 23 aylık günde bir kez mama içiyor bebegi 2 yaşında olup mama içen var mı günde kaç kez veriyorsunuz
Aselinannesi0655 Benesleminannesiyim ek gıda almıyor mu neden mama veriyorsunuz bence mamaya gerek yok
Asel16 Benesleminannesiyim şöyle benimkilerde 21 aylık ama ek gıda ne kadar versem de o mama içilmeden uykuya geçilmiyor maalesef sizin yine bir iyi benim daha fazla ve yemekten kaçıyorlar yemiyorlar biberona öyle değiller ama
irva Benesleminannesiyim 2 yaşına yeni girdi oğlum.Sabah ilk uyandığında mama içer sonrası normal yer hep.Akşam çok nadir bazen içip yatar o kadar.Doktorumuz yavaş yavaş günde bir kereyi de bırakabilirsin acele etme yeni girdi yaşına 2 3 ay opsiyon tanı dedi.
Benesleminannesiyim Aselinannesi0655 ek gıda veriyorum tabi ki yoksa günde bir kez mamaylaa durur mu örnek vereyim akşam karnını guzelce duyuruyorum meyvesini yiyor mama diye ağlıyor yani günde bir kez mama içiyoruz
Aselinannesi0655 Benesleminannesiyim valla bilmiyorum 1 yaştan sonra zaten gece beslenmesi iyi degil biz vermiyoruz
Benesleminannesiyim Anne25 kasik mamasi da denedim bizde kabizlik yaptı açıkçası sma kullanıyordum geri smaya geçtik
Benesleminannesiyim Asel16 yaaa aynıyız aynı valla o aylarda bizde öyleydik birden fazla içiyordu şimdi 23 aylığız bire düştü içmeden uykuya geçmiyor dediğiniz gibi ya
Benesleminannesiyim irva ay gerçekten içimi çok rahatlattiniz kızım da öyle o şekilde bugun herkes mama mi veriyorsun hala diye üzerime gelince kendimi kötü hissettim çok teşekkür ederim
irva Benesleminannesiyim Bana da diyorlar bazı kendini bilmez manyaklar.😂 Sizene parasını siz mi veriyorsunuz diyorum.Canı ne isterse onu yiyip içecek oğlum der geçerim.
SSHA Benesleminannesiyim Kimseyi takmayın ,evlat sizin evladınız ,bir zarari olmazki mamanın,bizimki de içiyor,günde 2 kere bir sabah, bir de gece uykusuna geçerken,sma maması en iyi bence,benim fikrimce yani,şifa olsun❤️
Benesleminannesiyim livanurvealpinannesi61 çok teşekkür ederim mama veriyorum diye kendimi kötü hissetmeye başlamıştım
Benesleminannesiyim irva ay valla helal olsun size ben o kadar kafama taktım ki çok canım sıkıldı bugün benim de bundan sonra vereceğim cevap bu şekilde çok teşekkür ederim 😊
Benesleminannesiyim SSHA ya içim çok rahatladı çok teşekkür ederim size ya o kadar kötü hissettim ki bugün başıma ağrılar gitti kötü bir şey mi yapıyorum diye smadan bende çok memnunum hiçbir problem yaşamadım sizin bebeginize de şifa olsun inşallah 😊
livanurvealpinannesi61 Benesleminannesiyim benim kızım 7 aylık emmeyi bıraktı 27 ci aya kadar mama içti mamasız uyumazdı asla mamalar 1-3 yaş arası zaten içmek istiyorsa içsin 🥰
irva Benesleminannesiyim Hiç sorun etmeyin.Bu çocuklar elbet mamayı kesecek yemeğini de düzgün yiyecek.O yüzden problem etmiyorum ben istediği kadar içsin.Her zaman derim el için değil kendim için yaşıyorum.Kimseyi de kırmaktan korkmuyorum bu yüzden.
Benesleminannesiyim irva çok doğru söylüyorsunuz iyi ki yazmışım buraya kafamda daha çok kurardım içimi rahatlattiniz valla ne zamana kadar içmek isterse o zamana kadar içsinler 😊
Benesleminannesiyim livanurvealpinannesi61 çok teşekkür ediyorum bende vermeye devam edicem çünkü içmek istiyor karnı tok olsa bile içmek istiyor ne zamana kadar içmek isterse o zamana kadar içsin valla
Hilosssazra Benesleminannesiyim valla uyku öncesi mama içmeden asla uyumuyor ne kadar yemek yerse yesin. Benimde kuzum 23 aylık öğlen uykusu ve gece uykusun geçmeden içiyor mutlaka
Benesleminannesiyim Hilosssazra bizde aynen o şekildeyiz bugün arkadaşlar aaaa hala mama mi veriyorsun verme artık büyümüş falan deyince ben Bi kötü hissettim ama devam edicem çok teşekkür ederim