Benesleminannesiyim Yenidoganbakimi ne güzel maşallah ohh şifa olsun ne yemek istiyorsa bırakın onu yesin çünkü diğer türlü iştahsızlık başlayabilir
MinnakvLiva Benesleminannesiyim ya insanlar onu genelde maddi yükten kurtulmak için hemen karalıyorlar mamayı ben kestim en güzeli kesmek diyorlar sanki biz anlamıyoruz 😒 ne diye keseyim çocuğum yiyor ne güzel yesin işte sanki kendileri ödüyor parasını
Benesleminannesiyim MinnakvLiva ya evet o kadar üzerime geldiler ki çok taktım kafama evet sanırım maddi yönden böyle düşünüyorlar çünkü mama yani zehir değil ki ve kızım mamayi içince çok huzurlu oluyor çok saolun ya içimi rahatlattiniz valla
Aselinannesi0655 Benesleminannesiyim valla bilmiyorum 1 yaştan sonra zaten gece beslenmesi iyi degil biz vermiyoruz