Tomvejery sakın öyle düşünmeyin. Bizde hiç bebek beklemiyorduk günüm geçince test yaptım ve hamile olduğumu ogrendim hemde isyerimde yaptım testi aksama kadar ağlamıştım napicam diye 😢 rabbim herşeyi bir yoluna koymuş siz sadece akışına bırakın bı bakmışsınız kocaman olmuşlar . Bizde borç içindeydik kayinbabam icralık yaptı eşimi hem kredi kartları hem kira hemde evimizde koltuk takımımız bile yoktu kaynanamdan evi ayırıp sıfırdan ev düzdükk. Ben hamile kalınca işten çıktım eşim tek maaşla baktı Allah razı olsun. Hiç gık demedi ne alcam dediysem tamam al dedi . Kızım şuan 11 aylık sorsan sayılı kıyafet almışımdır. Sağolsunlar ailemden çok destek gördüm herkes bı eksiğini aldı. Zaman öyle bı geçiyor ki büyüyüp birşeyleri anlayıp gözlerinize bakip anne diye gülünce dünyalar sizin oluyor eriyorsunuz o an. Bende hergun ağladım bakamıyorum diye ama zamanla herşey bı duzene oturdu. Eminim bunları sakin kafayla dusunmemissinizdir pişman olucaginiz şeyler yapmayın. Dünya zaten kaç günlük. Annelik te zaten bunu gerektirmiyor mu . Bende unuttum çayı uykuyu yemeği amannn canları sağolsun da tek çay icmeyim içtiğim günlere sayarım….