Tomvejery inanın aldırınca daha da üzüleceksiniz. Biliyorum çok zor inanın çok iyi anlıyorum ama vardır rabbimin bi bildiği. Kıymayın yavrunuza. Aç tok büyür bi şekilde diğerleri ne yerse oda onu yiyecek. Lütfen beni yanlış anlamayın üzülmeyin dediğime hakkınızı helal edin ama , diğer tarafta nasıl hesabı verilir bunun. Yapmayın yavrucuğunuza. Diğer evlatlarınız gibi oda sizin evladınız. Çok zor ama olsun ikisi için uykusuz kalındıysa ve bi şekilde büyüdülerse bunun içinde olur. Yine tabi size kalmış görünce yazmak istedim sadece