lalbg
“Bir de fakirlik korkusu ile (Cahiliyyet devrinde olduğu gibi) çocuklarınızı öldürmeyin. Onlara da, size de rızkı biz veririz. Muhakkak ki onları öldürmek, çok büyük bir günah bulunuyor.” İsra suresi 31. Ayet
Hanımefendi sırf size yanıt verebilmek için üye oldum. Çocuğu aldırmadan buraya yazdığınıza göre güzel vicdanınız sizi ikna etmek için yer arıyor demektir. Nice insan ne paralar döküyor ne borca giriyor bi çocuk için ama Allah size aldığınız önlemlere rağmen bi çocuk nasip etmiş. İstememe sebebiniz de makul değil. Şu devirde maddi sıkıntı yaşamayan çok az insan var ama buna rağmen çocuklar hep olmalı savaşta da olsak yarınımız için bebekler doğmalı. Madde ile büyümez çocuk. O rızkı Allah temin edeceğine söz veriyor. Siz manevi olarak çocuğumu doyurabilecek miyim bunun endişesine kapılmalısınız bence. Ben maalesef ortada bi can söz konusuyken sizin tercihiniz diyemeyeceğim. Tıp dünyası belli bir süreye kadar alımı etik saymış olabilir ama bana mantıklı gelmiyor yerleşmiş ve ruh verilip insan olmayı bekleyen bi hücreden bahsediyoruz. Bunun neresi etik? Hem belki birinin kaderini,evleneceği kişiyi ortadan kaldıracaksınız. Belki ilerde çok önemli bi şahsiyet olacak kişiyi yok edeceksiniz… Bu kadar istememeye karşılık Allah size onu verdi siz onu öldürürseniz emin olun o korktuğunuz maddiyat elbet bi yerden çıkar. Çok kaderci bi yaklaşım oldu ama bunun çok örneğini gördük. Allah a inanıyor musunuz inanmıyor musunuz bilmem ama Onun verdiğine hükmetmenin sonucu çok kötü oluyor. Hadi bunları bir kenara bırakalım bunlar varsayım olsun bütün ihtimaller arasından olmuş bi şeyi yok etmek enerji olarak sonraki hayatınızı nasıl etkileyecek? Bir an önce onu güzellikle kabul edip pozitif bi enerjiyle sürece devam etmeniz gerekiyor diye düşünüyorum. Lüks olmasın bir iki tık eksik olsun ama pisikoloji olarak güzel bir evler yetişsin. Verene tevekkül edin ne güzellikler çıkacak yolunuza inşa Allah. Allah’a emanet olun.